We zijn een compact en wendbaar bedrijf met betrokken medewerkers Rogér is communicatie & channelspecialist bij de afdeling Klantcommunicatie


Ik kies voor flexibel werken

“Voor ik in dienst kwam bij SPF Beheer werkte ik fulltime als financieel adviseur. Ik had een behoorlijke reistijd. Toen onze tweeling geboren werd, heb ik bewust de keuze gemaakt om dicht bij huis te gaan werken; ik wilde er meer zijn voor het gezin. Via het uitzendbureau ben ik bij SPF Beheer terecht gekomen. Ik kan hier flexibel werken, dat is belangrijk voor mij. Nu breng ik mijn dochters eerst op de fiets naar school en ben dan binnen tien minuten op mijn werk.    


De klant staat centraal

Samen met mijn collega’s van Klantcommunicatie verzorg ik alle communicatie voor onze klanten: het Spoorwegpensioenfonds en SPOV.  Dit kan zowel telefonisch, schriftelijk als online zijn, middels campagnes, in persoonlijke gesprekken of tijdens voorlichtingsbijeenkomsten. Het uitgangspunt is om de communicatie zo goed mogelijk af te stemmen op de behoefte van de doelgroep. 


Helder

Je merkt dat de wens van duidelijkheid en transparantie in pensioencommunicatie groter wordt.  We spelen hierop in door zo helder en eenvoudig mogelijk inzicht te geven in de pensioensituatie van de deelnemers en gepensioneerden.


Lid van de OR

Na mijn indiensttreding bij SPF Beheer heb ik mij al vrij snel aangemeld als OR-lid. Ik vind het belangrijk dat arbeidsvoorwaarden goed geregeld zijn en uitgevoerd worden. Door mijn OR-ervaring heb ik geleerd om op strategische wijze naar de organisatie te kijken. De kritische blik van de OR wordt gewaardeerd in de organisatie. 


Compact en wendbaar

Ik vind dat we een mooi, compact en wendbaar bedrijf zijn met betrokken medewerkers. Daar ben ik trots op!”

Klantcommunicatie

Onze afdeling Klantcommunicatie verzorgt de dagelijkse contacten en communicatie met de circa 100.000 deelnemers en gepensioneerden en 100 werkgevers van onze klanten. Als organisatie staan we ons voor op een uiterst toegankelijke en persoonlijke klantbediening. De afdeling Klantcommunicatie speelt hierin een sleutelrol.    

Meer collega's